Hukuk büromuza tavsiye veya internet üzerinden ya da sosyal medya üzerinden ulaşarak hukuki sorununa çare ve çözüm isteyen insanların istek ve sorunlarına önce insan ve hukukçuluk sonra avukat olarak; empati duygusu ve profesyonelliği harmanlayarak yaklaşıyoruz.
Herhangi bir insan veya kurumun yaşadığı hukuki sorunun aslında herkesin başına gelebilecek ve daha önce muhakkak gelmiş olabileceğinin bilincindeyiz. Bir hukuki sorunun kuru bir dava dosyası veya para kaynağı bir meta olarak görmemenin gerekliliğine inanıyoruz. Biz avukatlar insanların dertlerine profesyonel olarak ortak olan insanlarız. Kişilerin problemlerine siyasi, ırki, mezhepsel, dini vb ayrımlara dayanarak bakamayız. Cübbemizi giydiğimizde büromuzdaki koltuğumuza oturduğumuzda bağımsız, hür düşünceli ve insana yardım odaklı olmak zorundayız. Müvekkillerimizle çalışırken baştan sona bu yaklaşımı benimsediğimizi ifade etmek isteriz.
Yukarıda değindiğimiz gibi uzman avukat tavsiyesi veya internet üzerinden yorum ve makalelerimizi okuyarak bize ulaşan hukuki soru ve sorunları olan kişi veya kurumlara (avukatlık kanunu kapsamından uzaklaşmamak kaydı şartıyla) öncelikle soru ve sorunlarına dair önceden hazırladığımız esnek “Dava Şablonlarına” kayıt yaparak sürece başlamaktayız.
Müvekkil ve iş sahibinden hukuki uyuşmazlık veya soru ve sorunu ile ilgili olarak evrak ve belgeleri var ise bunları kendisinden aldıktan sonra hazırladığımız Dava Şablon kaydı bizi vakıa analizine götürmektedir. Vakıa analizi bir hukuki sorun veya işlemin hangi hukuk dallarını ilgilendirdiğini, sorunun analiz ve çözümünde büro içi uzmanlığın yeterli olup olmadığını, büro içindeki uzmanlarla beraber dışarıdan da teknik bilirkişi desteği alınıp alınmaması gerektiğini kapsamaktadır. Ön görüşme sürecimiz bu şekilde başlamaktadır. Her müvekkile ait bir dosya oluşturulmakta bu dosya müvekkiller hakkında açılan davalar veya müvekkilin açtığı davalar, yapılan iş ve işlemlerle ilgili kayıtları içerir. Uyap sistemine entegre olan büro otomasyonu sayesinde müvekkillerin hukuki işlemleri, davaları hakkında aktif ve hızlı cevap vermeye önem veriyor, kapsamlı bilgi almak istediklerinde de bu isteklerini randevu sistemimiz ile toplantı yaparak karşılıyoruz. Yurtdışında yaşayan ve Türkiye’ye her zaman gelemeyen müvekkillerimiz, danışanlarımız için aktif olarak telekonferans, skpye, whatsapp, zoom gibi uygulamalardan aktif olarak yararlanmaktayız.
Üzerimize aldığımız iş ve davaların hızlı çözümüne önem veriyoruz. Ancak Türkiye’deki yargı sisteminin aksaklıklarını, sistemin yoğunluğunu da müvekkillerimize anlatıyoruz. Sorunun hızlı çözümlenmesi için yerinde inceleme, teknik bilirkişi yardımı, arabuluculuk yöntemi gibi metotlardan yararlanıyor, dava görülürken hukuki sürecin büro tarafından titizlikle takibine önem veriyoruz.
Dava ve uyuşmazlıkların lehe ve aleyhe çözümlenmesinden sonra da raporlamanın müvekkile ulaştırılmasını, rapor ve dosyanın arşivlenmesini, müvekkilin iadesini talep ettiği evrak ve belgelerin kanunlar dahilinde iadesini sağlıyoruz.
Kısaca süreci şöyle özetlemek gerekiyor:
1. Danışmak isteyen veya avukat tutmak isteyen kişi ve kurumların bize ulaşmasından sonra personelimiz hukuk dalına göre konu ile ilgili büromuzdaki avukata yönlendirme yapar.
2. Avukat; danışan veya müvekkilin sorun veya davasına dair evrak ve bilgileri alarak “Dava Şablonuna” kaydeder. Yeni dava şablonu ile beraber mutlaka “Vakıa Analizi” hazırlanır. Öngörüşme sonrası vakıa analiziyle beraber müvekkile sorunun çözümü için atılacak adımları içeren rapor sözlü veya yazılı olarak sunulur.
3. Öngörüşme ve danışma sürecinin sonunda dava veya takip açılacak y da var olan davaya vekalet edilecek ise müvekkille avukatlık sözleşmesi imzalanır. Bu sözleşme müvekkilimizin ve büromuzun karşılıklı haklarını koruma altına almakta olup mutlaka bir örneği müvekkilimize verilir. Yurtdışındaki müvekkillerimizle mail üzerinden sözleşmeler de hazırlamaktayız.
4. Üstlendiğimiz bir davayı tek bir hukukçu-avukat arkadaşımız ela almaz. Somut dava içerdiği tüm hukuk alanlarında (usul hukuku başta olmak üzere) profesyonel hukukçu ve avukatlarla beraber analiz edilir ve yürütülür.
5. Açtığımız davaların veya açılan davaların takibi ve analizleri için büro içinde günlük, haftalık, aylık ve yıllık toplantılar gerçekleştirilir.
6. Dava sürecinde müvekkille etkili iletişim sağlanır. Çeşitli iletişim metot ve araçlarıyla davası hakkında her türlü belge ve bilgiye iş sahibi müvekkilin ulaşmasına kolaylık sağlanır. Toplantı talep etmesi halinde büromuzda veya gelememesi halinde online toplantılar gerçekleştirilir.
7. Davanın sona ermesinden sonra raporlama ve arşivleme işlemi gerçekleştirilir. Son rapor müvekkile iletilir.
Seven Medya © 2024 AV. Adem Süpçin Hukuk Bürosu - Denizli Boşanma Avukatı. Tüm hakları saklıdır.